Rubrik brä

Jag ska åka & träffa Malin, fast vet inte vilken tid än... haha, ska köpa hårfärg & nya mjukisbyxor tror jag! eller en ny huvtröja.
Och såklart så ska jag köpa godis <3<3<3
Sen så drar jag & Malin hem till mig & har det bäst, det blir väl filmkväll/tjejkväll! HAHA inte vet jag...
Och jag praoar ju.. alla är typ lediga på måndag förutom jag... fett sur, men jaja en dag vad gör de.. förutom att jag måste betala 54 kr för att komma till ett dagis, jajajajaja skitsamma :D Fast jag får se hur jag gör med det..
Praoar på Uppsala-näs dagis, de är chill! Dom är verkligen jätte gulliga haha!

Någon som har nå tips om vad jag ska blogga om? Typ outfit o yadayada :* hahaha.. ni kan ju vara gulliga & kommentera så blir jag ju la glad!

Snart så är vilda mathilda blondiieee, kyss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0