Nu jävlar ska jag komma igång igen!

Nu ska jag blogga igen efter jag tagit en liiiten bloggpaus
Igår så åkte jag med jasmin & hennes kompis och sola blev en 18 minutare, senare på kvällen så åkte jag till Uppsala & träffade malin, sen åkte vi till gränby & hade så j*vla kul! Vi lekte i hissarna HAHAHAHA så töntiga <3<3
Idag blir det att röja klart i mitt rum, städade iförr går& blev inte klar så jag städade inatt... hahaha..
Fyf*n vad jag är trött men mamma slängde upp min j*vla dörr plus att de var så j*vla ljust inne i mitt rum :(
Men jaja, nu sitter jag i sängen & lyssnar på musik måste piggna till hahaha, puss :*


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej mathilda!

Du har jättefina ögonbryn, plockar du dom? :)

Och det skulle vara jättekul om du gjorde en videoblogg någongång

2012-05-06 @ 14:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0