Nu blir det bloggning igeeeeeen:):)

Namn: Mathilda Östlund

Ålder: 14

Längd: 1.60

Sko-storlek: 36/37

Född: I Uppsala

Bor: Utanför Uppsala

Gör just nu: Lyssnar på musik, chillaaar galet :D

Allmänna frågor.

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, Bjuderpåmigsjälv?!, Skrattaråtallttyp :D

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Blyg, sen vet jag inte...


Vad är du rädd för: Mörker, fyllon HAHAHA sen vet jag inte....
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Ögonen kanske?.. finns inget annat :)
Det roligaste jobbet du haft/har: Har inte haft nåt jobb, men praoar på dagis det är ju kul :D
Har du körkort och egen bil: Inte än, 3 år kvar... men nästa år blir de övningskörning eller vad det heter heheh..
När tar du ditt körkort: Om 3 år
När grät du senast:Vet inte
När skrattade du senast: Nyss
Vem åkte du bil med sist: Jasmin
Vem åt du mat med sist: Familjen
Vem sov du hos sist: Mig själv :D
Vem sov hos dig sist: Malin
Vad var du rädd för när du var liten: Kommer inte ihåg..
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Frisör haha :P
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Typ 2?
Värsta smärtan du råkat ut för: Krossat hjärta av nära & kära.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min familj, mina vänner & mina husdjur & en underbar person<3
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Många saker..
Har du någonsin sportat: Red när jag var liten, sen så började jag på gympa & sen innebandy men hade inte tid så jag slutade :)
Någon du ser upp till: Mamma är en av dom.
Vad finns alltid i din handväska: Tjejsaker..
Har du varit utomlands någon gång: Jaa
Vilken plats var finast: Kroatien typ :P HAHAHA
Största stad/städer du varit i: Stockholm ?Hahaha
Lite mer personliga frågor.

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej!
Rökt: Nej usch
Snusat: Råkade ta lite av pappa när jag var liten ,uschh!! haha
Druckit: Nej
Har du piercing eller tatuering: Navelpiercing, hade läppen :( ska kanske ta i överläppen vet inteeee
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snäll, humor, Gullig,Mysig,Fina ögon & läppar är ett plus!
Finaste komplimang du fått: Mina ögon.. typ?
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja
Har du någonsin fejkat en orgasm: HAHAh wtf?
Hur många sex-partners har du haft: Not your buisness bitches
Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet om jag måste vara ärlig <3<3

Hamburgare eller pizza: Hamburgare, donken

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Båda

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet.

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: Har aldrig smakat nåt av dom

Charter- eller skidsemester: Vad är charter?:$

Sverige eller Utlandet: Utlandet!

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: De spelar ingen roll

Sommar eller vinter: Sommar <3<3<3<3

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: FLYG! Älskar flygplan<3

Bil eller buss: Buss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0