Bästavän.

Du finns alltid där när jag behöver dig, du bryr dig om mig som typ ingen annan gör. Vet inte vad jag skulle göra utan dig, utan dig är jag ingenting.
När jag kände mig som dåligast så fanns du där, ingen annan.
Jag är som jag är, min humor är cp.
Men du accepterar mig precis som jag är, även om jag är lite störd.
Våra minnen. Dom är de bästa.
När vi åkte till gränby sent på kvällen hela tiden typ. Att du ens orkar med mig ibland... Jag gör allt för dig för att du ska må bra, om det är något så ring, smsa å prata med mig. Oavsett vad det än handlar om.
Jag älskar dig min bästa vän.
Sommaren med dig kommer bli bäst, vi har massa minnen å fler ska de bli.
Finns ingen bättre vän än dig.
Älskar dig min bästavän. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0