Ingen rubrik.

Latch dag idag rååå! :D
Började 08.20, hade hk på morgonen vi fick göra tacos det blev faktist ganska gott, även om matilda kocken hällde i mycket salt, hahaha saaaaaaalt...... usch :(
Sen så slutade vi 14.10 så drog jag malin & louise till solpalatset, det blev en tjugo minutare haha...
Blev as brun! Ska kanske åka dit igen imorgon! Får se om jag pallar, det kostar 50 kr för 20 minuter :o fast lätt värt.
Sen så drog jag hem till louise och typ chilla! Sen så drog vi till ug, vi gjorde inget speciellt ba vad är haha.. :)
Sen så kom papi och mami och hämta mig snälla dom är då..
Inte så bra bild men dagens outfit dåå


HAHAHA ser ut som att jag har värsta bigass.... men
NY keps från intersport
och blå halvärmad tröja från gina
och gråa jeans från det kommer jag inte ihåg... & ljusrosa converse från USA och skinnjacka från h&m ;)

Aja puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0