Godnatt sötnosar

Hade jätte ont i huvudet idag, det höll på att sprängas..
Jag har färgat håret igen, hade rödbrunt så att det inte skulle bli grönt osv osv..
Och så har jag haft nån bra skin scrub sak? As bra! Min hud blev len som en barnrumpa haha :D
Den är från morocco (?) Mamma köpte den där när hon var där tror jag.
Och så har jag smörjt in mig med någon body lotion luktar så jävla gott!
Känner mig såå fräsch brä,Imorgon blir det skola iallafall, går upp halv sju sen fixa mig och äta frukost! Hk på morgonen, sköönt!Slutar 14.10 också.
Jaja, blev ett ganska långt inlägg eller? haha.. men ska försöka börja blogga mer när jag är i skolan, det är bara lärarna som får damp & tar mobilen om man håller på med den, dom ba ''Du får den slutet av dagen.''
Man ba ah hej min mobil.. du är inte min mamma? HAHA... åh.
Men jaja puss hej! :*


Och så vill jag bara säga att jag mår hur jävla bra som helst, fick tillbaka det jag verkligen behöver ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0