Bäst i helgen!

Woppaaa! sorry för dålig uppdatering har inte orkat! I fredags så solade jag så är brun hiih!
Och sen igår så åkte in till stan igår med mamma och pappa, köpte en ny tröja och typ ''jacka'' och nya skor och lite trosor & strumpor haha :)
Sen så åkte jag hem och sen så åkte jag till gymmet & tränade med Jasmin! Riktigt kul, sprang i 20 minuter på löpbandet sen körde jag lite mag & rygg och rumpövningar hahaha, har träningsvärk i magen fan :(
Men ska nog åka och sola idag, behöver lite mer färg! Och btw sen så åkte jag och träffade malin igår vid sju tiden vi var i gränby och va helt jävla flummiga! HAHA, åh bästa!!
Köpte jordubbar och cola o allt möjligt, hihih! Men ska väll dra in mot stan och sola, sen gå på stan och leta efter fotopapper, ska fixa bilder på min vägg dom som betyder o så! Fett skoj ju :D
Men jallaaa, skriver mer ikväll puss!


Mina babes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0