Svar på frågestunden!

Hur lång är du?
Svar: Jag är 159 cm lång.
Har du ett förhållande?
Svar: Nej det har jag inte.
Vad använder du för smink?
Svar: Concealer, foundation,rouge & mascara.
vf är du så snygg eller frågan är snarare hur blir du så snygg
Svar: Haha jag tycker inte att jag är snygg, men tack?
du är den sista jag tänker på innan jag somnar den första jag tänker på när jag vaknar, jag gillar dig så jävla mycket att de är sjuuukt, vad ska jag göra för att du ska tycka samma sak om mig?? och vad för killar gillar du??
Svar: Jag vet inte vem du är så har ingen aning haha, inte blyga killar och inte tråkiga killar iallafall..
vilken är din favorit godis? :)
Svar: Har inget speciellt, men choklad & lakrits är sjukt gott.
Hur ser du på framtiden?:)
Svar: Jag ska ha de allmänt roligt.
är 2012 ditt år??
Svar: Ja, det här året kommer äga hoppas jag!
Vilka är dina 5 närmaste vänner?
Har du någonsin varit riktigt kär i någon, och isåfall vem?
Favorit affärer / outfit?
Gillar du uppsala?
Vilka länder skulle du vilja resa till?
Hur kan du vara så sjukt fin?!

1.Emil östberg,louise djursvik Gabriella Lindberg, Oscar cruz & Moa Lindblå.
2. 1 gång, det vill jag helst inte säga.
3. Bikbok, H&M, ginatricot, Vero moda, Skjorta under kofta, jag tycker det är sjukt snyggt!
4. Haha nej faktist inte.
5. Turkiet, Spanien, Thailand!
6. Haha, Jag är inte sjukt fin men du är det gumman!
varför gillar du inte maränger längre? :(
Svar: Jo det är klart jag gör det, maräng kompis höhö ;)
hur tycker du 2011 har varit?
hur tycker du en bra kompis ska vara?
kan du säga 5 killar du tycker ser bra ut?
vad ska du satsa på 2012 och finns de något du ser framimot då?
vad gillar du för musik?
hur tycker du sommaren är och vad gillar du och vad gillar du inte med den?

ha de bra <3

1. Bäst för det var då jag träffade Gabriella. <3
2. Finnas där i alla lägen, osvosvosv..
3. Finns ganska många kommer typ bara på 3 just nu , Max olofsson, Du & Dozzan durutlic.
4. Jag ska finnas där för mina kompisar så fort dom behöver någon, SommarN såklart!
5. Olika, förutom rock, punk kanske samma... inte scream och inte opra inte dansband haha..
6. Den är helt klart bäst! Jag gillar allt med den, finns inget dåligt eller jo, när det regnar!
Hihi desamma! <3
vad tycker du om miiig? ;D<3
Svar: Du verkar en grymt snäll kille, och ser bra ut känner dig inte så bra!
vad tycker du om dig själv?
vad tycker du om mig? :D<3

Svar:
1.Jadu, jag vet inte haha..
2. En sjuukt fin tjej som jag tyvärr inte känner! <3

Tja fääään!
Varför så vacker?
Gillar du nån just nu?
Vad tycket du om ditt liv?
Om du fick välja tre saker att få tillbaka som du saknar,vilka skulle det vara och varför?:)

Kram på dig!


Tjolahooopppsan sa
1. Är inte vacker, men du är ju!
2. Ja typ.
3. Ibland så är det tummen ner, ibland är det tummen upp & kan inte bli bättre.
4. Det finns massa saker,haha saker...men du.
För jag klarar inte ett liv utan dig, och du va min bästavän i 4-5 år..
Och sen min mormor, och sen i dont know.

Hur mååår du thidis?!
Vad är jag i diiiina ögoon ?
Får jag pussaa doooris?
Är jag bäst?
Får jag komma till dig i helgen?
Vill du träffa mig?
Älskar du mig?
Kommer du ihåg när jag va hos dig sist?
Får jag rita på dina väggar?
ÄR JAG BÄST?

Svar:
1. Jag mår helt ok :*
2. Du är världens bästaste brusch!
3. Nej, för hon är endast min.
4. Nej, för jag är ju :*
5. Ja det är klart du får!
6.JAAAA SOM FASEN!
7. Ja de är klart jag gör broder. <3
8. Haha ja!
9. Haha nej det får du inte ;)
10. Nej igen ! :*
Hur lång är du?, vad gillaru för musik osvosv :)<3
Svar:
Svaren har du där uppe men kan rabbla upp dom igen.
Jag är 159cm & allt förutom, punk emo musik, dansband opera rock.
1. Vad tycker du om mig helt ärligt ?
2. Hur har den där ''ricininiminioljan'' funkat för dig ? (haha du vet vad jag menar, hoppas jag iaf)
3. Favorit affärer ?
4. Kan vi träffas nån gång innan skolan börjar ?
hihihihi du är seriöst världens finaste mat-hilda <3


Svar:
1. Du är fan såååhär sjukt fin, underbar & jette jette rolig!
2. Haha, ricinoljan, ja mitt hår växte typ 2-3 cm!
3. Vero moda, bikbok.
4. Klart vi kan!
Du är a-luciaaa <3

TJOBRÄ OG MAFIA FRIENDO.
1. what tycker du om me? HONEST
2. när fan tänkte du att vi skulle träffas?! :c
3. vad gör du när du är depp?
4. 5 personer som betyder mest?
5. 3 saker som du alltid kommer komma ihåg från 2011?
POSS På TUMMEN <3

Svar:
Yoyoyo.
1. SJUUUUUKT fin tjej, bästaste humorn, finns där när man behöver prata ut osv, jag älskar dig för den du är världens underbaraste mois.
2. Ja förfan, vi måtte bestämma en dag, du jag och bella!
3. Haha jadu, lyssnar på musik.
4. Du ( Moalindblå) Gabriella Lindberg, Oscar cruz & Emil östberg.
5.
1. Den dagen jag träffade Gabriella.
2. Haha, vet inte...
3. vetinte...
Hitta på nåt under lovet ?<3 Elr det som är kvar av lovet..
Svar: Klart vi kan! <3

Vad tycker du om mig?
En sjukt snäll kille & jätte rolig.
1. Vilka är dom 7 snyggaste 97orna ( killar & tjejer ) i Uppsala ?
2. Är du i ett förhållande ?
3. Vem var ditt senaste "strul" ?
4. Vem är din bästavän ( kille & tjej ) ?
5. Vart brukar du oftast köpa dina kläder?

1. Therese Levo,Gustav brolinish,Viktor tapper, Louise Djursvik, Malin jakobsson, sen vet jag inte!
2. Nej det är jag inte.
3. Det vill jag inte ta upp.
4. Oscar Cruz & Gabriella Lindberg.
5.Vero moda, H&M och bikbok.

Hoppas ni är nöjda med svaren!





Kommentarer
Postat av: Gustav Broline

Jag vet att jag är det c;

2012-01-03 @ 00:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0