Pappas pannkakor mums♥

Tjoobre, jag vakna halv 2 gick upp & gjorde omelett, sen gick jag å titta på tv.. nej men driver haha, inte gjort så mycket idag.
Tråkat sönder, och btw jag har beställt iphone 4, mamma är världens bästa & den kommer om 2-3 dagar & beställde en svart för det fanns ingen vit kvar...men får ta & beställa massa skal sen!

Och wiho pappa håller på att göra pannkakor, muuuuumsigt. :D

Och vad ska jag blogga om?! jag har ingen aning längre, ni kan gärna kommentera vad ni tycker om va jag ska blogga om.
Annars kanske jag tar bort bloggen, ingen ide att ha blogg när man inte ens vet vad man ska blogga om! haha.


En bild från i somras, VILL HA SOMMAR NU! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0