Har ingenting att blogga om haha...

Åh så tråkigt, orkar inte blogga när det inte finns någonting att blogga om!
Iallafall, idag var det skola det var väll chill men seriöst höll på att dö på matte lektionen, mina ögon stängdes nästan så himla trött, hahaha.
Vi fick sluta kvart i 2 idag istället för 15.10 fett soft!
Ska typ färga håret, men vet inte hur!
Antingen rödbrunt eller svart... ååh ångest..
Men i sommar ska jag typ slinga till mörkblont, fint att va blond på sommaren! ;)
Och i måndags så åkte jag & bella till stan och träffade gustav och edvin, haha det var riktigt kul!
Och sen åkte jag och träffa gustav i tisdags igen, haha trevligt trevligt ;)
& ska typ åka och träffa han imorgon efter skolan..
Och btw jag hinner aldrig blogga på morgonen!
Om jag åker buss så går jag upp 05.35, och om jag får skjuts så går jag upp 06.30 såhär jobbigt! men aja, kanske ska gå upp tidigare för att visa dagens outfit & blogga lite? Hmm funderar på det.
I helgen så ska jag vara med bella, vi kommer nog vara i stan & sen åker vi hem till mig.
Sen på söndagen ska jag träffa oscar, miss him!
Haha, vilket långt inlägg, men det är ju bra när jag inte bloggat så bra på sistone.

Hahaha den dagen jag hade ont i munnen, borrade hos tandläkarn & fick extra bedövning.....

Jag älskar dig allrabästavän!

Bloggar nog lite senare också! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0