gästbloggning

Höll på å skriva hästbloggning.. ahah min humor är för skön ibland..
Aja, ni får inte veta vem jag är.. Även fast någon kanske kan lista ut de efter ni läst allt.. Men tänker inte säga vem jag är. MOHAHAH :D
Ska gästblogga men vet inte vad jag ska skriva..

Mathilda sofia östlund.
Vi lärde känna varandra genom bilddagboken, faktiskt var det genom Max.
Hade han aldrig sagt vem du var hade jag aldrig pratat med dig nu.
& jag ångrar verkligen ingenting! För du är så jävla underbar.
Det tog ett tag innan vi träffades, men sen efter ett par månader träffades vi.
Har för mig att det här var några av våra första bilder vi tog tillsammans.
Kom ihåg när jag satt på bussen, då jag skulle träffa dig för första gången.
Var jättenervös & ville bara att bussen skulle raca på motorvägen så vi kom fram.
& sen mötte jag upp dig, du var så jävla fin. Tror jag aldrig sätt någon finare än dig, jag lovar Mathilda.
Den här tog vi typ andra eller tredje gången? Någongång under sommaren iallafall, samma med den här.
Ja alla bilder var ju inte bara på våra ansikten ;)
Men dagarna fortsatte, vi snackade mer & mer, började träffas oftare.
Hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig & att jag aldrig vill förlora dig.
Kommer stå på din sida oavsätt vad, för du betyder mest för mig, hoppas du vet det.
Dom har var inte tagna för så längesen , minns inte riktigt när, men iallafall nu i vintras.
Hoppas som sagt du vet hur mycket du betyder för mig.
Ångrar inte en sekund jag delat med dig, saknar dig jättemycket!
Ser framemot lördag, sen hoppas jag vi träffas snabbt igen.
Är det något så är det bara att ringa, jag hoppas du vet det.
Eller ta kontakt med mig på något annat sätt.
Kommer alltid svara & finnas för dig, hjälpa till så gott det går.
Men nu ska jag till mormor så hinner inte blogga mer..
Älskar dig mest abv, vi hand i hand livet ut♥
//abv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0