Sorry för dålig bloggning! Blir en rejäl uppdatering imorgon.
Idag så stannade jag hemma, hade sjukt ont i magen sen gick det över, då fick jag för mig att jag skulle städa hela huset... sen så tog jag ett bad.
Och för 2 timmar möblerade jag om i mitt rum så jag fick dubbelsäng, åh me loooove!
Och snoddas ligger brevid mig, han är bra söt han! haha.
Imorgon är det onsdag & då blir det att gå till skolan, tror jag.
Ska upp 05.30  & slutar 15.10, ååh va jobbigt.
Och btw, gjorde engelska prov i fredags, det gick bra iallafall!
Så hoppas jag får bra betyg på det hihi.
Och på torsdag så börjar jag två, så jag drar in till stan och möter upp henne och äter i stan, sen drar vi till skolan.
Det är öppet hus där, såååå vi ska typ stå först i kassan :o fett pinsamt...
Haha hoppas ni mår bra mina fina läsare!


Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0