Friluftsdag

Idag var det friluftsdag, haha gick sådär har sjukt ont i nacken & har hosta, och är förkyld.. inte roligt får ta & vila över helgen, sen är det sportlov.
Åkte stjärtlapp, haha jag fick massa snö i ansiktet!
Fick panik när det kom så mycket snö, kunde knappt andas :(
Imorgon är det skola, slutar 15.10 orkaaa!
Jag har ingen aning vad jag ska göra på sportlovet, sola med malin iallafall haha.

Vad ska ni göra? :D


HAHA bjuder på bilden!

Haha det blev svart där nere för att jag hade mitt busskort & jag glömde ta bort det haha

Kyss

Kommentarer
Postat av: Moa

du ska träffa mig och bella. DET SKA DU GÖRA PÅ SPORTLOVET.

azzå vi måsteh juh träffas nån gång juuuh ;*****

2012-02-17 @ 13:54:42
URL: http://moalindbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0