Ta vara på det du har & håll det hårt

Nu ska jag försöka blogga, asså serriiiiiiöööst ...... jag är lat ok ??? :(
Haha nej men ah jo hej, idag så har det varit en chill dag som vanligt typ, hjälpte mamma med att städa ute
För att tjäna lite pengar till valborg hihi! Sen så åt jag hamburgar tallrik till mat, vadå tjockis?
Och ikväll så blir det att kolla på någon film! Förslag? :D
Fast har inget godis.. åt upp det igår.. Haha hej tjockis igen.... :D
Har iallafall nötter, men gud nyss skulle jag träna & äta nyttigt? Men nej då ska något alltid vara i vägen
Eftersom det är 16 årsgräns på att köpa engångsbiljetter på gym! Surt...............
Och imorgon blir det att träffa malin & köpa lite grejer inför valborg ska sola också så jag blir brun! Hihih ;)
Snart är det sommar längtar tills shortsen åker påååå hehheheheh, nej men! Åka till wik bada, grilla tälta sola!
Allt är så jävla bra på sommaren :D
Ska nog fixa mina naglar & duscha sen, fett myz.......
Bloggar mer ikväll! Puss love you :* HAHAHAHAHHA leker värsta värsta coolingen brä!





Jag blir jätte glad om ni kommenterar något heheh för att jag bloggar mer då :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0