sthlm med bästa!

ASSÅ VAD ÄR DE FÖR FEL PÅ MIG? jag ba '' åh jag ska börja blogga lalalalla'' haha, latmask :D
Men jag får blogga när jag har tid & orkar, fast orkar ju typ aldrig men jaja.
Imorgon ska jag till sthlm med malin, fan va latch! Förutom att jag måste gå upp 8 men jaja fett med värt!
Ska köpa nytt löshår & färga håret, sen ska jag köpa någon tröja.
Hihih längtar :) kommer ta med mig kameran och fota
Så de kommer bilder upp på bloggen så fort jag kommer hem typ.

Men idag så gick jag i skolan, så jävla less på vissa. Men vad ska man göra? Det är bara att skita i dom dumma..
just nu sitter jag och dunkar musik, ska städa rummet & sen ha ansiktsmask som vanligt typ haha! ;)




Älskar låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0