Påväg hem från stan!

Sitter på bussen hem nu, dagen var helt okej! Så jäkla skönt väder också, det var många som gick i shorts & ballerinor.. Hmm? Asså jag vet inte om jag skulle kunna det nu :o men det är ju olika från person till person :) fast jag skulle kunna gå med ballerinor! Ska kanske ha det imorgon, vita med guldgrej haha, ska prova hur jag ska ha imorgon.. Ska nog ha lockigt hår bara för att jag aldrig har det haha, köpte ett vitt gulligt linne! Och nya vita örhängen, sen solade jag också, skönt att gå osminkad på stan fast jag ser ut som
en vet inte vad... haha, åh så taggad till imorgon!!! Ska bli bäst! Visar grejerna när jag kommer hem! Ser ut som en Bajskorv i ansiktet!!! Hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0