Nu j*vlar ska de bli bloggning!

Nu ska jag bättra mig! Heheh, oh min helg har varit bäst! Var med malin igår typ vi sågs klockan halv 6 så åkte jag hem 10, Vi fikade jag smakade på cappucino ingenting jag kommer fortsätta med.. uschh!! hatar kaffe, sen så gick vi bara runt i gränby och hade de flum & idag så åkte jag till stan och solade, har typ ingenting att blogga om!
Åh, kanske ska ta en frågestund? ;) Vad tycker ni? hahahah åhh hej :D
Imorgon blir det skola, sen vet jag inte vad som händer efter skolan.. åker nog hem eller till stan.
Och i helgen så kanske åker jag & malin till sthlm och är där över dagen, woopa!
Palla va i trista uppsala hela tiden, ikväll så blir det väll att tare lugnt som vanligt och kolla på tv, vill åka och köpa godis så sugen... får se om jag gör det, men nu ska jag ut och gå!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0