Frågestunden avslutad !

Vad kommer du göra om jag kommer upp till uppsala i sommar?
svar: vara med dig såklart ! :)

Skriver på norsk, håper du fordtår : D

Beste bok?
Hvorfor?
svar: jag läser inte så mycke böcker så jag har ingen aning ! :)
Vem betyder mest för dig?
Vad tkr du om mig?
Svar: ingen betyder allt för mig , eller jo de är massor , men min familj & bästavänner å hampus
& du är så underdunderbar & allt !
hur kan man vara så fucking patetisk som du ?
hur fan kan man färga sitt hår så mycket att det ramlar av ?
hur kan man vara så ful som en kuk ?
okej, tyck hur du vill jag tar inte åt mig .
mathilda , du bor ju visst i uppsala ? xd
eller haru flyttat ? ;s
svar: jag bor utanför uppsala på landet :d
varför heter du mathilda
svar: för att jag döptes till det.

har du fin rumpa?<3333
svar: haha , jag vet inte ? xd

:D hmmmm Vill du vah min brrooo fast syyyr :D fast ändåån broo tildis xD
svar : haha hej på dig med :D

du e skit sexig :*
svar: hehe ;pp
Vilka bloggar läser du? :)
svar : sarah tjulander, paow & desiree ibland kissies.


anonym tog min fråga ....
svar: okej kul för dig då :)

Jätte fin blogg!
Vad har du för skostorlek? :)
svar: Tack ! 35-36 vissa 37 .

Tror du att vi någon krm att se varandra på riktigt ?....
svar : ja de kommer vi nog om vi försöker bestämma någon dag!

flytta in till uppsala :D
svar : vill men de är mysigt här på landet ;d

varför bor du inte i uppsala
svar: jag bor utanför Uppsala på landet.
vad är din riktiga hårfärg ? :) <3
svar: mörkblond typ :)

bh storlek ? xd

svar: ;)

tror du att vi kommer träffas någon gång i livet? <3

puss älskar dig syster!

svar : Ja vi får hoppas ! älskar dig med !

Kommentarer
Postat av: Pedernatalia

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-09-08 @ 07:25:40
URL: http://pedernatalia.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0