När jag ändå är inne...

Tänkte jag bara säga till dig som kommenterade att Mathilda var fjortis,
ta dig i rumpan, du går ute på hal is unga dam!
Mathilda är INTE FJORTIS.
röker hon? nej
super hon sig full? nej
har hon 1 ton kilo idomin på läpparna? nej
gör hon seriöst något som är så jävla fjortis-aktigt? NEJNEJNEJNEJ
LÄR DIG VAD SAKER BETYDER.
VEM FAN ÄR DET SOM ÄR FJORTIS AV DIG OCH MATHILDA? DET ÄR DU.
Inte fan klickar Mathilda runt på bloggar och skriver fjortis till andra? nej, precis, DU GÖR.
fan ta er alla som skriver dumt till mathilda, ni ska få en fet jävla höger isåfall.
Mathilda är SÅ långt ifrån fjortis som finns. Och jag vill gärna veta vad mathilda gör
som gör henne till fjortis. du kan gärna kommentera på min blogg vad som är så jävla fjortis med mathilda.
http://moalindbla.blogg.se/
puss på er, mina vänner och icke vänner. Och Mathilda, om det är något fel med
headern eller så, så skriv bara så ska jag ordna det åt dig. Hoppas den duger!
Jag älskar dig bästis <3
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0