Gott nytt år peps'

Kul att jag är sjuk idag, så mamma ville inte att jag skulle åka till louise fan, va kul det skulle va men nej.. jag fick va hemma istället, vi har inte ens fyrverkerier det va slut när vi skulle köpa.
Men vi har ätit kina mat jag tog kyckling med jordnötsås as gott!
Men iallafall! Nu ska jag bara chilla o dunka musik,
Kvällens outfit!


Kofta: Ginatricot (lånar utav min storebrors tjej)
Skjorta: Sand nånting (ljusblå) men råkade ta svartvit effekt hehe ;)
Och en långärmad tröja under från ginatricot.
Sen strumpbyxor från lindex :)
& facelook

Inte så mycket mer med det höhö :P

Lite bilder

HAHAHA, jag & bella är knas in da head we knows, saknar henne som fasen!

Nu ska jag tjocka mig på chips & fanta o dipp , Pusssss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0