Godmorgon :)

Godmorgon, jag gick upp kanske för 20 minuter sen, åt frukost & nu ska jag städa rummet.
Gabriella♥ kommer hem till mig idag, saknar henne fruktansvärt mycket! Vi ska typ åka till wik & bada HAHAHA, driver inte ...... nej men hon & jag skulle rulla oss i snön, fast det finns ju fan ingen snö! så... vad ska man annars göra då? Hihih, jo bada.
Fast kommer drunkna... men aja, :D
Måste ringa och tjata på mamma att hon ska köpa busskort till mig & köpa lite godis och läsk, mums...
Visar facelook & outfit senare idag, har inte hunnit fixa mig! så efter jag städat rummet så ska jag fixa mig!
Blir väll ut och fotta med bella senare, blir bilder på om vi badar, fast tror inte att vi gör det, finns ju risker att vi blir sjuka ;) Men aja chill ändå.


Ny profilbild på facebook också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0