Fuck it , I'm young!

Rätt så dålig morgon, Gick och la mig klockan 6 igårkväll & jag sa till mamma att hon skulle väcka mig typ åtta.
Sen gick jag upp och trodde klockan va 11?Så var klockan 05.38 typ, Fick världens panik hade as mycket att gööra...
Och juste jag har börjat med ricinolja i håret, haha det ska typ göra så att håret växer 5 gånger så snabbare, alla bloggar om det typ haha.. till och med tjejen i apoteket sa att det är jätte många som köper de för ansiktet & håret.
Annars så har de varit rätt så chilldag, fick sluta en lektion tidigare idag också , fett med najs!


Orkar seriöst inte med er längre, skaffa ett liv?
Ni kommer få ett helvete sen, haha rätt åt er!
Bara dra ni kan köpa ett liv på blocket också ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0