Du är den bästa ! ♥

Du är den ända som får mig att le när jag ligger på botten du får mig att vilja strunta i allt & gå vidare,
Du är den underbaraste jag mött , den finaste & den bästaste !
Vad skulle jag göra utan dig?.. Utan dig är jag ingenting !
Utan dig så skulle jag inte finnas här idag , du har funnits där för mig i alla lägen & jag finns för dig !
Du är mitt allt , skulle inte kunna ta ett enda steg utan dig.
Lämna mig aldrig , för du har mitt hjärta i din hand.
Du är en ängel utan vingar , en som förstår & hur jag känner .
Utan dig så skulle jag inte kunna le , le på riktigt som jag gör när jag pratar med dig.
Du är den ända för mig & du är perfekt i mina ögon.

När min ögon är öppna ser jag dig och
när de är stängda ser jag dig och mig.


Du är världsbäst & jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0